ההחלטה הראשונה: ראש העיר הורה על שורת הקלות בדוחו"ת החנייה

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ההחלטה הראשונה: ראש העיר הורה על שורת הקלות בדוחו"ת החנייה

המצלמות המופעלות בעיר לצורך נתינת דוחו"ת חנייה, זמן השהייה לצורך מתן הדו"ח יוארך וזמן סיום הפעילות יוקדם, כך מורה היום, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין

בני ברק צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחת הבעיות הגדולות אשר הוצפו במערכת הבחירות האחרונה בבני ברק, הוא נשוא דוחו"ת החניה הבלתי פורפוציונאלים לעומת ערים אחרות. לפי עדות התושבים פקחי החנייה מסתערים על כל רכב שחונה מספר דקות ומצמידים לו דו"ח מנגד בעירייה טענו כי עיר כל כך צפופה אין אפשרות להקלות בדוחו"ת החניה. היום (רביעי) יוצא ראש עיריית בני ברק החדש אברהם רובינשטיין בהחלטת הראשונה להקל על התושבים בעניין מצלמות הפרסות בעיקר ברחוב השומר בעיר ונותנות דוחו"ת בצורה אוטומטית.

מלשכת ראש העיר נמסר: כפי שהובטח שוב ושוב במערכת הבחירות ולאחריה, נושא התחבורה הינו ראשון במעלה בסדר היום העירוני החדש.

בהתאם לכך ולאחר דיונים ארוכים ובחינת הנושא במכלול ההיבטים, אנו שמחים לבשר לתושבי העיר והבאים בשעריה, על החלטת ראש העיר על השינויים דלהלן:

1. מצלמות האכיפה לאורך רחוב הרב כהנמן-אהרונוביץ: החל מיום ראשון הקרוב, 9/12/18 יוארך זמן אכיפת עבירות תנועה באמצעות מערך המצלמות, ל- 3 דקות תמימות.

עצירה לזמן מועט משיעור זה, לא תהיה עילה להטלת קנסות כלכליים בניגוד לנוהל עד כה. (למעט כמובן מקרים שיש בהם סיכון מוכח למשתמשי הדרך, כלי רכב ו/או הולכי רגל).

2. שעות האכיפה: מערך האכיפה באמצעות המצלמות לאורך הציר כולו, יפסיק את פעילותו מידי יום בשעה 23:00 עד ליום המחרת. למותר לציין כי לא יוטלו קנסות כספיים בשעות אלו.

3. באופן כללי, תמוקד האכיפה לעבירת תנועה ולא על כניסה לחניונים.

המערכת העירונית תמשיך לפעול ולעשות בנושא זה, ובכל נושא, על מנת למלא את שליחותה נאמנה, להשיב את העיר לסדר ולעמוד על זכויות תושביה, תוך חתירה מתמדת להקלת חסמים והימנעות מענישה כלכלית מעיקה ללא צורך.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מדיניות של חמלה ורחמים